81Seyma81 Merhabalar bugün adet günüm ve sağlık ocağında hcg 9,36 cikti doktor varda yokda diyemem şu an için dedi bu şekilde öğrenen var mi acaba
Bursa17 81Seyma81 ben 34 öğrendim belki kimyasal olur dedi bebek oluşmaz dedi sonra iki gün arayla kan verdim artış oldu sende kan vermen gerekiyor hastaneye gitmeye gerek yok sağlık ocağında pazartesi günü git kan ver
Aslan10 81Seyma81 keisn bisey demek için 50 üstünü beklerler canım ama 10 üstü hamilelik sayılıyor yine bi kan verin
cahilelafanlatamazsinyorulmaa 81Seyma81 haklı konuşmuşlar aslında 2 günde bir kan verin 2 katı çıkarsa sağlıklı gebeliktir Allah’ın izniyle. Öğrenip kimyasal geçiren bile olduğu için yükselmeden emin konuşmak istememişler.
81Seyma81 cahilelafanlatamazsinyorulmaa aynen canim onlarda haklılar zaten bundan iki ay önce bi kimyasal gebelik geçirdim o yüzden heveslenmek istemiyorum bende