ozgshnn-2 normalde hareketli olan çocuğum.Hic denecek kadar az hareket ediyor 3 5 hafif hareketini hissediyorum sabahtan beri. gecede aynıydı Doktora gitmememk için zor duruyorum.Sekerli bişeyler yedim uzandım ama hala aynı normal mi kızlar ya
Zuzununannesi01 ozgshnn-2 normal canım bende aynı haftadayım arada benimde öyle oluyor yerleri dar geliyor artık
ulkuakkoc ozgshnn-2 bişeyşer ye 2 saat kadar yat yine aynı olursa doktora git. Benim doktorum böyle söyledi
Htc- ozgshnn-2 canım saatte iki defa hareket ediyorsa sorun yok diyor doktorum bende 35. Haftadayim sen strese girince hareket etmiyor diye o da etkileniyor olabilir uzan hafif hafif baskı yap bakalım konuş onunla
Gunes17 ozgshnn-2 doktora gitmen gerekir bende öyle olduğumda doktoruma söylüyorum sıra almadan kapıdan görün Bi bakalım en azından kalp atışı duyar rahatlarız dedi