meliiisoz 20. Haftamda acil serklaj oldum ben bir ay kadar sürekli yattım hastane harici evden çıkmadım her işimi ailem yapıyordu 25. Haftamdan sonra biraz daha dışarı çıkmaya fazla yürümeden dolaşmaya çıktım. Doktorum son haftalarda iyice serbest bıraktı daha korkmana gerek yok dedi ilaçlarımı filan da kesti Salı günü de dikişlerimi alacak hayırlısıyla o şekilde bitti süreç 🥹