Guzelanne56 Duygu2431 ilk iki beta bana sıkıntılı gelmedi sizi üzmek ıstemıyorum ama son yazdığınız betanın artısı pek saglıklı degıl bence 2 gün sonra 950 olması gereken beta hcg 4 gün sonrasında 600 küsürlerde umarım hersey yolundadır hayırlısı olsun ınsallah
Aslan10 Duygu2431 8 ve 12 mayıs arası bana düşük geldi 2 mayıs da 231 hcg çıktı benim 2 gün sonra verdim 462 oldu 2 kat çıkıyor olması lazım 2 günde bir yine verin bi kan
Guzelanne56 Esrafatih01 kusura bakmayın yanıt vermek ıstedım yanlıs hesaplıyor olabılır mısınız acaba 8 Mayıs ıle 12 Mayıs arasında 4 gün var ve değer çok düşük bence
meltemmmxx Duygu2431 bir olumsuzluk var gibi sezdim 6 nisan diyorsunuz son adet… simdiye kadar kese gorulmesi gerekirdi ayrica mesela benim adeti 3gun gecince beta900 cikmisti insallah sorun yoktur ya doktorunuz ne dedi bu duruma
meltemmmxx Duygu2431 o soylediginiz betaları ekran resmi olarak atarmisiniz buraya görelim belkide yanlis yaziyorsunuz
Duygu2431 Honeyss Üniversite hastanesi acile sevk etti. Orada ise beta sonucum 930 çıktı. Ne yapacaklarını bilemediler. Vajinal ile kese görünmedi. Ancak değer artıyor. Pazartesi bekleyeceğiz dediler. En kötüsü mecbur kürtaj.