Merhaba arkadaşlar 5+1 hamileyim sisteme göre test yaptım pozitif çıktı kan vereyim dedim emin olmak için beta hcg 26610 çıktı çok yüksek geldi bana ilk hamileliğimde bu haftalarda ölçtürdüğümde 8 bin civarıydı normaldir demi haftaya randevum var ama içim içim yiyor