Gunay_14_18 Merhaba Kizlar Ben 29+4 hamileyim ama Ne sola nede sirt ustu yatamiyorum sadece saga Sola dondukde bogulacak gibi oluyorum ,neden boyle ilkde hem sola yatdim oyle rahatdi ama simdi sadece saga sag bacagim uyusuyor agriyor yanma hissi oluyor artik
Sevval0308 Gunay_14_18 valla cnm zaten sırt üstü uyumak önerilmiyor ana damara baskı yaptığı için. Ama illa sol için de kendinizi yormayın diyor çoğu doktor tabiki gün içerisinde uzaninca felan sola yatmak gerekli ama gece ister istemez dönüyoruz. Bu arada egerki yatamiyorsaniz sola döndüğünüzde sırtınıza bacak aranıza birde kollarinizin arasına yastık koyarsanız uyuyabiliyorsunuz :)
Allahkahretmesin1 Gunay_14_18 30. Haftadayım canım nasıl isterse o şekilde yattım yeri geldi sağ sol yeri geldi sırt üstü yattım bir sorun yaşamadım illa sol diye kendinizi zorlamayın
arelbaby Gunay_14_18 ağrı hep aynı yöne yattığımız için oluyor canım magnezyum tüketiyor musun? Mesela bana doktor sola yatman mantıklı bebek sol tarafta diyor senin için daha rahat edersin o tarafta diyor senin acaba sağda mı bebiş ağrı içinde magnezyum içiyorum şu aralar sıkıntı yaşamıyorum pek 37+2 deyiz
Gunay_14_18 Sevval0308 sola dondugumde nefesalamiyorym boguluyorum ilk hamile kaldigimda beri boyle saga yatiyorum gece agriyla uyaniyorum bacagim cok agriyor
Gunay_14_18 Allahkahretmesin1 Sol diye demiyorum sag tarafim aciyor die soruyorum)) Sola yatamiyorum nefesalamiyorum sagdada cok yatdigim icin bacagim uyusdugu icin uyaniyorym
Sevval0308 Gunay_14_18 hamilelik insana herşeyi yaşatıyor canım :) zaten kalbin üstüne uzanildigi için çoğu insanın nefesi kesiliyor umarım hiç bir sıkıntı olmaz sağlıklı gelir melekler canınızı sıkmayın 💚🫂
Gunay_14_18 arelbaby Soldaydi son ultrasonda.Ben ilk gunden yatamadim sola ,Evet magneziyum iciyorum doktorda saga cok yatdigin icin agrilarin cok diyor gun icinde bike sag bacagim cok agriyor 😒
arelbaby Gunay_14_18 benimde ağrıyordu canım ama artık geçti çok şükür seninde geçer belki yada alıştım artık hissetmiyorum bilemedim🙈