Merhaba, 29.hafta da benim yüksek sancılarım vardı. Açılmam yoktu, rahim ağzı uzunluğum iyiydi. 1 gün yatış yapıldı tedavi uygulandı sancılarım biraz hafifledi, ben eve gitmeyi tercih ettim. Doktorum nidicard yazdı. Salı günü 34 haftalık olacağım. Hala sancılarım var, salı günü kontrolüm vardı 1 cm açıklığım vardı. İlaca hala devam ediyorum. Tek yumurta ikizlerine hamileyim. Doktorum artık ne zaman geleceklerine onlar karar verecek dedi. Yarın tekrar kontrolüm var. Canınızı sıkmayın açılma olupta 1-2 ay dogmayanlar var. İnşallah en sağlıklı olacak haftaya ulaşırsınız. 🌸