Nurr_22_22 Rabissssscee sleepy sensıtıve olani kullanıyorum islakligi kalınlığı çok güzel şimdi extrasini aldım onu çok beğenmedim mesela bez olarakta molfixe bak o çok iyi
Rabissssscee bsraa16 bende birazdan alacağım da pembenin içinde 50×12 sarının içinde 40×12 varmış fiyatlar aynı farklarını çözemedim 🤣
Rabissssscee Nurr_22_22 kuzum ebebek’in kendi sitesinden alacağım ıslak mendili sensetive falan filan yazısını görmedim sadece bi pembe bi sarı paketi var ve farklarını çözemedim 🥹