Merhaba kızlar, benim geçen hafta şeker testi yüksek gelince doktorum dahiliye ya da endokrine yönlendirdi. Hem de yediklerime dikkat etmemi önermişti ve şeker olcumune başladım. Dahiliyeye gidince ilk yapılan şeker testime ve sonraki olcümlerime bakarak bana günde 1 insülin verdi düşük dozda sayılır. Çünkü diyetle şekerim bir miktar düzelmişti. Ama insülin iğnesi biraz kilo da yapabilir dedi. Ama ben zaten kilolu hamile kaldım ve kadın doğum doktorum kilo almamı istemiyor her gittiğimde söylüyor. Diyete devam edicem zaten ama insülin iğnesi yine de kilo artışına sebep olur mu? Çünkü aynı zamanda serklajliyim da kilo almamı hiç istemiyor doktorum. Kullananlar yorum yapabilir mi nelerle karsilastiniz?