N0163 Kızlar 28 haftalık olduk sağlık ocağında rutin kan alındı ama bu sefer kanımın düştüğü ilaç almamı söylediler ilaç kullanıyorum doktoruma sonuçları gönderdim bakalım ne diyecek normalmi sizce kan düşmesi?
123efm- N0163 benimde iki aydır düşüyor kan ilacını iki ye cıkardı doktorum ama yine düşmüş 8.7 olmus . Yarın kan takalım dedi doktorum çünkü naptıysam cıkmıyor
YigitPoyrazMomm N0163 canım eğer pekmez sevmiyorsan eğer suyun içine bir kaşık atıp içebilirsin kan değerini biraz daha dengeler hem sonra normale değerler inşallah çıkar