Gozde_32 canım önemli olan 2 li aslında hiç bir test önemli değilde işte Başımıza çıkardılar şu saçma testleri can sıkıcı şeyleri ,2 li sadece şöyle önemli benim için bacak boyuna ense kalınlığına ve burun ölçümüne bakıyorlar kan istiyorlar ,Sizin ikili temiz çıkmış 3 lü yaş fakötüründen dolayı riskli gözükmüş 35 yaş sonrası hep aynı oluyorki komşumda 4 cüsünü 36 da doğurdu yaş faktöründen riskli çıktı Saniye bile düşünmedi doktoruda demiş zaten yaşından dolayı bebeğin gayet sağlıklı demiş Şükür öyle