Pazartesi günü sezeryan günü aldık bugün .. karmaşık duygular içerisindeyim bir taraftan bebişime kavuşacağım çok mutluyum bir taraftan bebişimin kilosu küçük nasıl olacak sağlıklı olacak mı kaygısı var… erken doğuracağım hamileliğimi de özleyeceğim tek beden de son günlerimiz karmaşık duygular içerisindeyim yani.. Ne tavsiye edersiniz bana ne söylemek istersiniz