Arkadaşlar merhaba ben levotiron 0.25 kullanıyordum gebelik boyunca ve tsh ım 2yi geçmiyordu.Şuan 34 haftadayım bgn kan verdim tsh ım 4,61 cıktı ve doktorum bi dahiliyeciye acil görünmemi söyledi.pazartesiye kadar beklicem mecbur ama kafam takılmadı da değil? Aranızda böyle bi durum yaşayan oldu mu?