Replay 22 haftalıkken yaptırdım sada hastanesinde perinataloji yok zaten sada artık ekolo geçtiği için ekole yönlendirme yapıyorlar bende ekolde yaptırdım sada ekol takipli gebelere1265 tl dışarıdan gelen takipli olmayanlara 1515 tl demişlerdi memnuniyetimi sorarsanız normalde 30-45 dk arası süren kişiler var detaylı olduğu için uzun sürüyor fakat benim ki 15 dk kadar anca sürdü herşeyine bakıldı eksik bakılan birşey olmadı ama iletişim sıfırdı doktor bana olumsuz durum olunca söylerim onun dışında endişelenmeyin dedi ve hiç birşeyi anlatmadı renkli fotoğraf içinde pek uğraşmadı sadada kendi doktorum her gittiğim de uğraşıp renkli yani 4 boyutlu fotoğraf ve videolarını verirken ve güzel olsun diye 15-20 dk uğraşırken detaylı ultrasonun tamamı normal kontrollerimden daha kısa sürdü 🙄 uzun oldu biraz kusura bakmayın anlatmak istedim detaylı