Dün biraz belirtilerim vardı göğüs hassasiyeti kasık ağrısı halsizlik hatta göğüs büyümesi ve ucunda hafif koyuluk bile vardı bugün hiç yok gibi göğüs ucumdaki renk bi tık açılmış bilmiyorum bu kimyasal gebelik mi oluyor ne oluyor anlamadım kasık ağrım falan hiç yok dün vardı 3 4 gündür vardı