Rabissssscee Sengul-9798 23 haftada 570 gram 28cmdik doktorum böyle durduğuna bakma etli butlu bişi olacak demişti 🤣 25. Haftada kontrolümüz var 🤗
izlmisik-16 Sengul-9798 27 değil ama dün 28. Haftaya girdim kontrolüm vardı ve kızım 1400 gr çıktı 1 hafta önden gidiyomuş doktorum bana az tatlı ve hamur işi ye deyip kızdı 🙄😂😂😂
Anneliblog22 Sengul-9798 bugun tam 27 haftalığız dun kontrolde 1 kilo dedi haftasına göre normalmiş 🤲💗
Sengul-9798 izlmisik-16 doğumdan sonra şişliği filan inince kilosu düşüyor boşver bacım Dr ye beslensin bebiş 😂
123efm- Biz ikiz 27+1 ken gittik 900 grm dedi banada az geldi çünkü gayet iyiydi 3 hafta önce 700 grmdılar az almıslar bu hafta iki hafta sonra bakalım normale döneceklermi kaç olacaklar merak ediyorum
Chmstry-m 123efm- ben de 27+1 de gittim doktor baktığında göbek çevresi 1 hafta geri kalmış dedi 900 küsür gram 35 cm boyu kilosu. Gelişim geriliği var diyemeyiz haftasına göre normal değerlerde dedi.
123efm- Chmstry-m karın cevresinni ölçtü haftasıyla uyumlu ben ishal falan oldum belki ondan almamıstır kilo
Sengul-9798 femme siz her hafta mı gidiyor sunuz kontrole hem 26.ci haftada hem 27 ci haftada kilo yazmış siniz ama
Sengul-9798 Bet1 oyss maşallah güzel beslenmiş bebisiniz rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏