Kizlar herkese merhaba bugün 27 haftalık olduk sabah uyandığımdan beri adet sancıları gibi sancım var. Adet olmaya yakın baslar ya onun gibi işte neden olur ki durduk yere korkmalı mıyım. Dün kontrole gittik doktor gayet iyi olduğunu bir sorun olmadigini söylemişti bugün de sanci olmaya başladı anlamadim neyin nesidir bu