Susam_veteyzesi Kızlar aarkadaşım dün değil önceki gün gece kan tahlili verdi 389 çıktı bugün doktora gitti doktor dış gebelik de olabilir bu değere hamilesin diyemeyiz dedi bugün yine kan verdi 690 çıktı kan sonucunu daha doktor görmedi yükselişi nasıl ?
Gunes17 Susam_veteyzesi güzel yükselmiş hayırlı olsun o doktoru da değiştirsin hemen neden ümit kırıyor 5 ve üstü zaten gebe demek iki günde 2 katına çıkıyorsa kesin hamilelik vardır yani
hunilimom Susam_veteyzesi benim ilk öğrendiğim de 317 idi hatta bir daha hiç kan vermedim direk iki hafta sonra gittim doktora şimdi karşımda oyun oynuyor niye ümitsiz konuşmuş ki zaten iki kat da artmış