Aminea 8 haftalık hamileyim kabızlığım oluyor karında agrı yapmıyor ama cok sık tuvalete cıkamıyorum. Tuvaletteykende cok zorlanıyorum mecbur ıkınıyorum kendimi zorluyorum. İnternette okudum bazı doktorlar düşüğü tetikler diyor bazıları sadece hemoroide neden olur ileriki son haftalarda sadece erken doğuma sebep olur diyor. Basına böyle bişey gelipte düşük yapan var mı merak ettim yada duyan. Çünkü ben felaket zorlanıyorum
Ikizannesi1 Aminea benim başıma gelmedide arkadaşım var oda ıkınıyordu çok yapamıyordu açılması olmuştu ıkınma
TMGBA Aminea o haftalarda bendede kabızlık sorunu baslamıstı kayısı gibi kabızlıgı gideren seyler yiyordum ama dr. Magnezyum vermişti suyla karıstırılıp içilen toz halinde gecti
Buskat Aminea 17.haftamızda oldu baya zorlamıştım kendimi sonra akımtıyla hafif kan geldi ertesi gün kahverengiye döndü. Aklım çıktı korkudan. Doktora gittim bebekte bir sorun yoktu. Zorlanmadan kaynaklıdır dendi. Aman dikkat edin hamileler için kabıxlık ilaçları falan var onlardan verir doktorunuz. Ben bi bardak zeytinyağı içmiştim o gece beni rahatlatmıştı. Bir de posalı gıdalar tüketin bol su için bir daha olmadım çok şükür
Zhraaltun Aminea canm her sabh bi kasik zeytnyagi ic ac karnina bide kuru kayisi bnde yasadm. Kan ilaci kullniyosan o kabz yapiyo gnllikle
Agg0207 Sabahlari ac karinla bir bardak su ic canim gun icinde kuru kayisi tuket zeytinyagli salatalar yemekler yap hem zorlanmassn. Cok fazla ikinmak iyi degil diye biliyorum bende
Kubravci TMGBA ya ben 13 haftalık hamileyim doktora söylüyorum kabızlıgım var diye bir de bende çok agrı yapıyor yine de ilaç vermiyor Arkadas offf
Busrasiv Aminea Benimde dediğiniz gibi olmuştu ama daha ileri haftalardaydım ilk 3. Ayın içindeydim doktorum ıkınmanın zorlamanın iyi birşey olmadığını söylemişti ve kabızlık için ilaç vermişti bence sizde doktorunuzla konuşup ilaç yardımı alabilirsiniz sizi rahatlatıcaktır. Daha fazla zorlamamanız taraftarıyım Allah korusun ne olur ne olmaz.
Busrasiv Aminea zorlamadım bende korktuğum için hemen ilaçla halletmiştim o yüzden bir sorunda yaşamadım yine kabızlık sorunu yaşasam yine hemen ilaç alırım
Sarella Aminea canım kendini kayısı yemeğe alıştır ve bol su içmeye Bu sorun ortadan kalkar inşallah Bendede vardı kabızlık sancı yapıyordu ama kayısı ve bol su iyi geldi hergün ye mutlaka
Lucky Aminea canım ıkınmak her zaman için tehlikelidir bence hele ilk 3 ay. Başkasına birşey olmaz ama sana olur bu belli olmaz. Ben şahsen çok kabızlık çektim ama hiç ıkınmadım. Artk cok zorlanınca doktorum osmolak diye bir şurup verdi keşke baştan kullansaydım da eziyet etmeseydim kendime🤷♀️ Sürekli falan da kullanmıyorum sadece cok zorda kalırsam. Zaten haftan ilerledikçe bir şekilde düzene oturuyor. Bol zeytinyağlı salata tüketmeye özen göster yemeklerin yanında😊
Denizz01 Aminea kayısı suya koyup için bide bol u kabızlığıa iyi gelir evet ıkınmak iyi dilmiş hamileyken
Pirayeee Aminea ıkınmak iyi değil benimde kabızlık problemim ve basur sorunum var. Ikınmamaua çalış dedi doktorum. İlaç verdi zor durumda kalınca ondan içiyorm bağırsaklarm çalışıyor
B-P-R Aminea canım Kendini Okadarda zorlama İlk haftalar Bende Felaket Kabızlık Oluyodu şuan da bile Oluyo İkinma İyi Değil Tuvaletini yapamiyosan kendini Zorlama Hemen Gidip Uzan Dinlen iyi gelir Biraz. kayısı Tuket Süt İç Zeytinyağlı sakatlar Yemeye çalış Valla Ben Hiç Zeytinyag sevmiyorum 😂😂😂 Sadece Dua Ediyodum İkinma 🙏
Pszge Valla üç gündür yapamıyorum ıkınmakta istemiyorum ilkinde çok ıkınırdım düşük olunca belki buna da bağlıdır diye zorlamıyorum aç karnına süt tüketmeni önermem aşırı gaz yapıyo odağa çok sancı yapabilir sana