Rabiakumcu QBuse1123 kızımın adı emine öykü idi.emine kayınvalide ismi.ama öykü derdik hep.sadce öykü koyun derim sade olsun kulağa daha hoş geliyor.bide öyküler çok narin kibar nazik hanım hanımcık oluyor 🥰🥰🥰
QBuse1123 Rabiakumcu Eşim öykü istedi bnde Belinay çok ısrar edince kıramadım Tamam dedim onun için öykünün yanında bir isim daha olsun diye.