Ferayldz merveliyyy ilki 28 ikinciyi 32 haftada oldum saglık ocagını beklersen arıyacaklarını sanmıyorm banada arıycaz dediler ama snradan aşı yok denildi ben 2 sinide eczaneden aldım ve vurdurttum .
Kmrn7 18+4 gibi vurulmuştum canım bende aramıyorlar zaten ilaç yazmaya gitmiştim haftan gelmiş aşını vuralım dediler o şekilde vuruldum
Rabissssscee merveliyyy 19-20. Haftada falan aramışlardı öncesinde 15. Haftada gebelik takibi için gittiğimde ellerinde olmadığını gelince arayacağını söylemişti ebe geldiğinde 18-20. Haftalarda falandım
Almeda Normalde 18-20.haftada alıyor sanırım ama Sağlık bakanlığı sistem değiştirmiş artık 24.haftada aşıyı vuruyorlarmış beni de sağlık ocağından aradılar bu şekilde söylediler. Neyse 2 hafta önce vuruldum ilkini bu ayın sonunda tekrar vurulucam