Fatmamehmetyusuf Arkadaşlar merhabalar Benim sizden tavsilere ihtiyacım var bugün nts ue girdim sancım çıkıyor Ağrı’da hissediyorum çatı muanesi yapıldı acilmam olmadığı soylenildi böyle bı durumda neler yapabilirim acilmam olması için şimdiden teşekkür ederim 🤗