Çok erken test yapıyorsunuz bana göre. Sizin nezdinizde tüm erken test yapanlara söylüyorum aslında. Tamam çift çizgi çıkabilir ama gecikmeye kadar kimyasal olup değer düşedebilir ne gerek var strese. Mutlaka gecikmeyi beklemek lazım yoksa umutlanıp umutlanıp üzülmek çok daha kötü bence. Biraz sabredin lütfen🌺 her şey gönlünüzce olsun….