Sebiyelda Hep görüyorum plasenta şu kadar kilo bebek bu kadar rahim bu kadar kilo gibi görseller merak ediyorum doğumdan hemen önceki kilonuz ile dogurduktan sonraki kilonuz kaçtır bebekle birlikte kaç kilo gitti
Ccayyonn Sebiyelda toplamda 17-18 kilo aldım. doğumdan 10 gün sonra 10 kilo verdim 22. Gündeyiz henüz tartılmadım ama kilolar gidiyor hiç düşünme bebişe odaklan☺️
Simayy1 Sebiyelda 62 ile hamile kalmıştım 74 olmuştum son haftalar hiç kilo almadım ☺️ Doğumdan sonra ise 13 kilo gitti😬
Ozge-Ka Sebiyelda ben çok kilo almadım 6 kilo aldım. Doğumdan sonra 5.güne kadar da hepsi gitti. Şuan hamile kaldığım kilodayım.
Sisife Ben tam 4 ay önce ikiz doğurdum. 25 kilo aldım. 103 ile doğuma girdim. Hastaneden eve geldiğimde 96 kiloydum, 10 gün sonra 88. Orada kaldı. Sonra da sütümü arttırıcam diye 5 kilo aldım gene :(:(:((((((
Sebiyelda Sisife verilir yavrum ya sıkıntı yapma zaten doğum sonrası emzirme psikolojisi kilo aldırıyor ama ben büyük oglumda ki hatayı yapmayı düşünmüyorum ne dedilerse yedim süt için sütüm azdı ama elhamdülillah yaradı kilo aldım tabi bende bunda sadece su ve Yulaf düşünüyorum da bakalım hem sit yapsın hem kilo yapmasın yiyecekler yemek lazım
Nurr_22_22 Sebiyelda zamanla gidiyor ben süt kesilmesin diye yedim işin açığı hatta ilk zamanlar iştahım çokta açıktı şimdi düzeldi ama daha kilo veremedim 3 ay oldu en azından almıyorum ona seviniyorum
Tugceeeeeee1 Sebiyelda protein ağırlıklı beslenin, et ürünleri bulgur kefir. Bir de Solgar var takviye onu da alabilirsiniz
Sebiyelda 75 ile hamile kaldım çok kötü kustum 5 aya kadar 71 kiloya düşmüştüm şimdi 79-80 .37+4 bakalım ne kadar gidecek
Ccayyonn Sebiyelda ben sezeryen ile doğum yaptım sütüm ilk başta gelmedi ama sağa sağa pes etmeden emzirmeye çalışarak çok şükür şimdi bebişimi besleyebiliyorum mama ile de destekliyorum. Önemli olan sağlıklı olmanız ikiniz için de ferah tut içini her şey çok güzel olacak ☺️
ezgiiiiiy Selam :) Bende 62,5 kilo hamile kaldim. 28 haftamizdayiz. Bu gün itibariyle 68,5 kiloyuz. Tüp mide ameliyatliyim bu arada
Mervegvn123 Sebiyelda 89şa hamıle kaldım 104 le doguma gırdım eve geldım 101dim sezaryan şişliği vardı suan 17.gundeyız 92 kıloyum