Cans50 Kızlar merhaba.Ben henüz çatlak kremine başlamadım doktorum lierac tavsiye etse de kullanıp da memnun kalmayan da duydum.Mustela mı alsam lierac mı yoksa organic hindistan cevizi yağı mi fikriniz varsa paylaşır mısınız?Teşekkürler.
Hs4523 Cans50 ben bebe yağı ve vazeline kakaolusunu kullanıyorum 24. Haftadayım. Birazda genetik sanırım bu çatlama işi kullanıpta çatlayan çok insan var kullanmayıp çatlamayanda çok var 😣🙄
Cans50 Hs4523 haklısınız sanırım biraz da bünye meselesi ama yine dr önlem amaçlı kullanmak istiyorum ama ne alacağını bilmiyorum.