Basak0503 myangelson merhabalar nasılsın,bizim de Diyarbakır da devam 1 yıl daha çıkmamış tayin hayırlısı olsun
myangelson Gzdeee11 eşim bulunduğu yerde idari işlerde bakmışlar bu jandarmanın sistemi var ya oradan siz nereden bakiyorsunuz
myangelson Basak0503 iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın 😊 biz sevindik cikmamasina ya kendimizi seneye hazırlamıştık 😅 hayırlısı olsun hepimizin hakkında 🌷
Basak0503 myangelson şükür iyiyiz uzun zamandır yoktum görünce tanıdım yazdım hemen 😊 bizde uzatma vermiştik ama ya kabul olmazsa diye demiştik şükür olmuş, seneye tayin sonuçlarına heyecanlı olucaz inşallah 🙏
myangelson Basak0503 iyi yaptın canım ben hep buralardayım 😂 uzatma kabul edilmeseydi gidecektiniz o zaman siz. İnşallah canım buralarda olursak konuşuruz tekrar 😊
Basak0503 Ilaydaerd o zaman seneye tayin olacaksınız sizde tekrar uzatma vermezseniz değil mi? Kaç yıldır Mardin’desinşz
Basak0503 myangelson aynen gidecektik dört yıl oldu Diyarbakır ama 1 yol daha buradayız. Senin eşin nerede çalışıyor
myangelson Basak0503 siz ilçede misiniz ki 4 yılda gidebiliyorsunuz biz merkezdeyiz görev süresi 5 yıl çünkü
Ilaydaerd Basak0503 4. Senemiz bizim Mardin’de şu an keşke yapsalar 1 sene daha uzatma vermek isterim ben ne kadar kötü bi ilçede de olsam en azından doğu maaşı farkı diye
Basak0503 myangelson biz daha önce ilçedeydik atamaya esas raporuyla merkeze geldik, geldiğimiz ilçe 1. Bölgeydi görev süresi 3 yıla düşmüştü ama merkeze geldiğimiz için 4 yıl görev yapmamız gerekiyordu şimdi süremiz doldu ama uzatma istedik öyle oldu