Ezgikalkan Kızlar selam 200 hamileyim 18. haftam bugün ölçümde 20mm olduğunu gördük çok endişelendim böyle bir durum yaşayan var mı sonucu düşük mü? 200 olduğu için serklaj önermedi suanlik doktorum