Merhaba hanımlar,
Maşallah her ay düzenli regl görüyorum. Bayramda 22 nisan tarihinde en son regl oldum. Ve normalde 8 gün süren reglim 4 günde bitmişti. Regli bitisinden sonraki 5. Ve 6. Gün ilişkimiz oldu. Nasıl olsa yumurtlama zamanım değil diye çok da dikkat etmedim açıkçası. Ama ilişkiden 5-6 gun sonra sol yumurtaligimdan göbeğimin altına kadar olan kısımda sızım sızım tatlı bir ağrı, bel ağrısı, bacak ağrısı, duygusal dalgalanmalar yaşadım.Bir kaç gün sonra sağ kasigimin gobek cizgisine uzanan kısmında yasadim ayni seyi. Bu bir hafta sürdü. Şimdi göbeğimi alt solunda ve sağ kasigima yakın yerde birer noktada gerilme hareket ciz ciz sizlama hissediyorum. Ara ara bel ağrısı yaşıyorum. İştahım açıldı gece bile acikmis bir şekilde uyanıyorum. Normalde hiç çorap giymeyen ben çorapsız duramaz oldum ayaklarım çok üşüyor. Ara ara titreme geliyor. Uykuyu çok severim sabah uykuya gözüm düşüyor gece uyuyamıyorum. Dönüp duruyorum yatakta. Ayrıca sabah üşüyen ben gece ateş basmalari yaşıyorum. Karbonat testi yapıyorum bir haftadır. Önce azar azar kopururken şuan coşuyor. Limon ve çamaşır suyu testi de yaptım onlar da pozitif sonuç veriyor. Neden eczaneden test almıyorsun derseniz eşim asla 2. çocuk istemiyor ekonomik şartlardan dolayı. Ve henüz belli olmaz sen abartıyorsun diyor. Test almıyor yok sayıyor. İki gündür goguslerim de ağrımaya başladı. Bat günüm 18-19 mayıs. Acaba erken yumurtlama döllenme olmuş olabilir mi sizce? Herseyden önemlisi annemin defalarca düşük ikiz gebelik hikayesi var. Rahmimde iki noktada hissettiğim bu sızılar ikiz gebelik belirtisi olabilir mi? Ve bu yuzden belirtilerim erken gelmis olabilir mi? Çünkü ilk gebeligimde tek noktada sızı hissettim ve yine dayanamayıp karbonat testiyle öğrenmiştim sonra normal test yapmıştım.
Uzun oldu kusuruma bakmayın lütfen 🥰