2 gündür nadir bebeğimin hareketleri nadirdi. Bugün doktora çıktım. Nst iyi gibi dedi. Utrasonda o da hareket kısıtlılığı gördü. Perinatoloji bölümüne yolladi. O da bir sorun görünmüyor ama belli olmaz ani kmbine gelişebilir. Burdan gidersin evine hersry olabilir dedi korktum😞 serum bağlandı tekrar nst istendi. Başına böyle birsy gelen varmı.