İlk aylar organik boya yapabilirsin ama son aylrda hiç bsy olmuyo ybanci ülkelerin bile araştırma sayfasindan araştırdım hiç zararı yok sadece kokudan uzak dışarda yaptır ben 33. Haftadayim geçen haft balkonda kizildan skldim aciciyla yaptım saçımı kendime geldim 🤭