tgbtmzl
Arkadaslar Merhaba 30+4 günlük hamileyim el bileklerimde o kadar çok ağrı oluyor ki yeri geliyor agridan duramiyorum ozelliklede geceleri bu agriyla cok rast geliyorum doktora gittim bu halde filmde cektiremeyiz hamileliktendir diyerek beni gönderdi sizce ne yapmalıyım bir önerisi olan varmı