Tanembebek5 Uzun zamandır ilk defa böyle oldum ve çok ıkınmak da sıkıntı olabilir demi 🤕 napıcam ben yaa 😥
Gunes17 Tanembebek5 ikinmak zararlı gebelikte bebeğe giden solunum azalıyor ve bebeği itmiş oluyosun süt iç dondurma ye bol su ic kayısı suyu ic bunlar iyi geliyor
Byzaakann Tanembebek5 kesinlikle kefir iç hamileliğin ilk döneminden beri içiyorum hem midede ki ekşimeyi azaltıyor hemde tuvalete inanılmaz rahat çıkarıyor meyveli olanları var onlar çok iyi sabah aç karnına ve akşam yatmadan önce içersen büyük faydası var. Gaviscon falan içmemek için kefire ağırlık vermiştim bayada işe yaradı
Tanembebek5 Gunes17 Byzaakann aslında kefir de içiyordum ama bu aralar içmedim. Uzun zaman sonra böyle oldu zaten erken doğum riskim var korkuyorum ıkınmak istemiyorum 😥 kayısı suyu alayım o zaman
Snnaadayi @Tanembebek5 magnezyum kullanmak bağırsakları düzenliyor hem vücuttaki ağrılara da iyi geliyor
Tanembebek5 Yagmure Babyontheroad Balbebek012 Yazmelegi_ Snnaadayi çok teşekkür ederim canlarım size alıcam bugün erik kayısı nektari 😘🌸💖
Balbebek012 Tanembebek5 ıkınma asla. Demir ilacını aç içme tokken iç. Demiri aç içince kabız yapıyır maalesef erik yiyemiyırsan kayısı tüket
Babyontheroad Zeytinyağı iç ,bir de Hindistan cevizi yağının üzerine reçel döküp ye canım,yağlı ve şekerli gıdalar ishal yapıyor .
Yagmure Tanembebek5 erik kayısı nektari bunlar çok iyi geldi bana duphalac şurup kullanıyordum ona bile gerek kalmadı azar azar al her gün ye