0605_ Havuzu asla tavsiye etmem ,bakteri yuvası.. Ben 1 yıl aktif olarak yüzdüm en son afedersiniz ama havuza bi çocuk kaka yaptı, süzgeçle alıp klorladılar sadece. Bunu gördükten sonra bidaha havuza girmedim. Havuzun suyu zaten genelde 7-8 ayda bir boşaltılıyor,onun dışında kloru basıp geçiyorlar sadece.