mguness44 5 haftalık gebeyim en son beta hcg 2070 çıkmıştı vajinal muayenede bu şekilde gözüktü doktor oluşum var içinde boş degil dedi
Dilarayy mguness44 hayırlı olsun Rabbım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Karından ultrasonda göründü mu acaba?
CeydaST mguness44 benim doktorum böyle görünce kese etrafı parlak böyle olduğu zaman dolu diye düşünürüz demişti. Bu minnoş ta öyle 😍😍 sağlıcakla büyüsün gelsin
A-23es_45 Merhaba resim nasıl paylaşıyorsunuz ben yeniyim buralarda cims Tahmini icin resim paylaşacaktım beceremedim
mguness44 A-23es_45 Forumun sol ust kosesinde 3 cizgi var ya orada resim yukle yaziyor resmi yükleyip linki kopyalıyorsun ve başlık açıyorsun
mguness44 Sizce nasıl 1 olumsuz tüp bebek denemesinden sonra ve 4 yılın ardından tedavisiz gebe kaldım
Sevgilv mguness44 maaşallah Allah isterse olur sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin Allah lütfen sizden de dua bekliyorum hayırlısıyla kalp atışını duyalım 🙏🏻
mguness44 Dilarayy Yok görünmedi vajinal göründü biz boş gebelik olmasindan korktuğumuz icin erken gittik rabbim isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip eder inşallah Allah razi olsun
mguness44 Kullanici4141 ay cok teşekkür ederim rabbim herkese saglikla kucaklarina almayi nasip etsin
Dilarayy mguness44 bende 5+6 haftalık hamileyim karından görünmedi alttan bakarsak görünür dedi ama onu da ben istemedim beta hcg değeriniz kac peki şuan kan verdiniz mi
mguness44 Sevgilv Amin inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin. Rabbimin izniyle inşallah kalp atışını duyarsınız saglikla sihhatle kucaginiza almak nasip olsun. Stres yapmayın diyeceğim ama malesef her aşaması ayri bir stres
mguness44 Dilarayy Ya bende tedirgin oldum ama doktora guvenmek istedim vajen girisine kadar giriyoruz rahime herhangibir ulaşım söz konusu degil dedi Dun vermiştim beta hcg 2070 olmuştu sizin kaç şu an
mguness44 CeydaST Aaa bana hic bahsetmedi bundan inşallah guzel ilerler teşekkür ederim bu bilgi için 🥰
Asligibidir Sağlıklı görünüyor bak kenarından tutunmuş bile bebek muhtemelen doktor görmüştür erken diye söylememiş olabilir bol bol dinlen hareketlerine dikkat et ve zamana bırak ki büyüsün annesi 🌹
mguness44 Asligibidir Olabilir cok küçük dedi inşallah saglikla ilerler rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰