MMad Selin356 normal aşırı derecedeyse belki idrar yolu enfeksiyonu varıdr onu bilemicem de ağrılar yopun bi şekilde yaşanıyo normal olduğunu düşünüyorum
Selin356 MMad o zaten hep var canım bide bel fıtığım var sağ bacağıma vuruyor ne yapmam lazım sadece parol içebiliyorum
Minik-ve-annesi @Selin356 batma oluyorsa enfeksiyon olabilir.su icmiyorsan susuzlukta yapıyor benim susuzluktanmış yada rahmin büyüyor ondan çok çektiğim için biliyorum
Selin356 avakadominigi beslenıyorum aslında canım ama magnezyum verır mı acaba kaçıncı haftada başlanıyor ondan mı oluyor ki