Onbeskasim Merhaba arkadaşlar 26+4deyim şuan bı kızım olacak Allah’ın izniyle. Dün duşta göğsümun ucunu sıktım şeffaf sıvı geldi sıktıkca da geliyor az az bu nedir normal mi süt mü oluşuyor acaba
Yenibirannee Onbeskasim evet süt kanalları açılıyor benimde aynisi olmuştu ilk gebeligimde. 6. Ayimda su gibi seffaf gelmişti doktorum sıkma demisti. Dogumdan sonra hemen emzirdim cok sukur
Onbeskasim Yenibirannee ya inşallah normaldir dün gorunce birden çok canım sıkıldı daha çok erken diye
Yenibirannee Onbeskasim dedigim gibi doktoruma danistigimda sıkma demisti sizde doktorunuza sorabilirsiniz 🌸 ama normal telas edilcek bi durum yok bence 😊
Herseyguzelolsun7 Onbeskasim benim de sütüm geliyor doktor çok normal 16.haftadan sonra gelmesi dedi. Hiç dokunma erken doğumu tetikler ama dokunmazsan problem yok bebek aç kalmaz dedi ☺️Fena bir şey değilmiş yani. Daha dün kontrole gitmiştim. 28+1’im ben de
Herseyguzelolsun7 Onbeskasim benim de çok canım sıkılmıştı erken doğum mu olacak diye ama korkmayın hiçbir problem yok ❤️ Ben sağlık konusunu aşırı takan biriyim ben bile rahatım bu konuda 😬