Bebeğimin kafasındaki kist geçmemiş , Geçmemiş daha 29 hafta bitirdim ne zaman geçecek ne hazırlık yapabiliyorum ne hamileliğimi yaşaya biliyorum çok kötüyüm kimseye bişey de anlatamıyorum . O hastaneye girdiğimde aldığım kokudan da nefret ediyorum ultrason fotoğrafı bile istememiyorum geçenler olmuş ama ben yaşayamıyorum güçüm hiç yok çok zayıfmışım ben