Bayan_melek aynı haftadayız kramp normal magnezyum veriyor geçiyor ama ben tadından dolayı hala kullanamıyorum sürekli çekiyorum bunu merak etme kasıklara baskı bu ay başlayıp son haftalara doğru dahada artıcak bazen ben ayakta yürürken bi anda çömelmek zorunda kalıyorum doktor normal dedi bana aşağıdan çıkıcak gibi geliyor dedim ama olucak artık dedi bebe büyüyor baskı artıcak dedi son haftalarda da artıcakmış adet sancısı gibi bişi olursa düzenli bi şekilde ozaman kork dedi pozisyonla geçmeyen bel ağrısı bide