Kızlar merhaba ben ilk doğumunu yapacağım inş 36 haftalık gebeyim normal de aşırı korktuğum için doktorum sezeryan tarihi verdi çatı muayenesi vs yapamadığı için neyse ben de şu ara düşünmeye başladım neden yapamayayım yaparım normali diye birden bi cesaret geldi Şuan normal istşyor gibiyim dr söylesem mi kararsızım sonuçta gün verdi bana bilmiyorumm yoksa hiç
Bir şey yapmadan bebeğimi beklesem belki
Seseryan tarihinden önce kendisi gelmek ister sizce?