İlk bebeğimde hamile olduktan sonra kullanmaya başlamıştım doktor tavsiyesiyle folik asiti. Ama 5 ay içinde iki kez kimyasal geçirdiğim için doktor folik asite gebelikten 3 ay önce başla dedi. Elimde folbiol vardı. Onu içiyorum ama dozajının yüksek olduğunu okumuştum. Gebelik öncesi önerdiğiniz bir folik asit var mı?