Mochi ben de 30 yaşındayım, ikilide risk çıksa da bebeğimi aldırmayacağım için yaptırmadım. İhtimallerle moralimi bozup içimi karartmak istemedim. Detaylı yaptırdım, sorun çıkmadı çok şükür. Ama dediğiniz gibi bunun %100 doğru sonuç vermediğinin de farkındayım. Güzel düşüneyim güzel olsun diyerek gebeliğimin tadını çıkarmaya çalışıyorum. Ben mutlu olursam bebeğim de mutlu olur. O yüzden iki test konusunda bir pişmanlığım yok, içim rahat.