Linaa90 Kız annesi oluyorum 🙏lina düşünüyorduk ama herkeste var artık var mıdır önerebileceğiniz Arapça ve Fas kökenli istemiyoruz.
Ecearel2022 Linaa90 benimde kız olucak kısmetse ilki Gökhan Arel ikinciyi bulamıyorum bir türlü babası liya diyor ama herkeste var 🥲
ozgecankilic zynpdrnkcbdk benimde kısmetse 1 ay içinde minnoş bir kızım olucak ismide defne :) adıyla yaşasın hepsi kuzuların inşallah
rumeysakara12 Öykü ADA düşündük emzik Zinciri felan yaptırdım ama bazen çok kararsız kalıyorum nasıl sizce
Linaa90 Farklı olsun istiyorum alçin,dora bi arkadaşım Melina koymuş (Yunan kökenli balım demek) adelina var biz ada lina düşünüyorduk efla hoşuma gidiyor birde Alina var benim kadar kararsız da yoktur herhalde şurda 😂
rumeysakara12 Linaa90 bende çok seviyorum ilk oğlum kız olsaydı koyacaktım ama şimdi kızım oluyor nasipse koyucaz öykü ADA diye uymuş mu acaba ikisi birlikte
Linaa90 rumeysakara12 bence uymuş canım biz de işte ada lina düşünüyorduk lina herkes koyuyor dedi eşim vs kararsızız