Nur1999 Ağustos ayında kürtaj oldum 1 kimyasal 1 kürtajım var araştırmaya başladık sebebini 6 ay da korundum 2 aydır bebek düşünüyoruz ama olmuyo 6 ay bekleyip hamile kalanlar varmı kaçıncı ayda kaldınız