Kubraanur Merhaba, nacizane fikrimi söyleyeyim. Karar sizin. :) Ben 13. haftamdayım, yarın işten kız arkadaşlarımı kahvaltıya davet ettim. İlk kez söyleyeceğim. Pazartesi ise yönetimle paylaşacağım. Muhasebeciyim, bu zamana kadar bu sebeple söylememekte pek zorlanmadım. Özel hastaneye gidiyorum ve randevumlarım hep cumartesi günü. Böylece kimseye yalanda söylemedim, izin sorunu da yaşamadım. Bunu niçin anlattım çünkü şöyle bir durum var ki hepimizin çalışma şartları bir değil. Sizin ne iş yaptığınızı bilmiyorum. Bazen çalışma şartlarımız bizi söylemeye mecbur bırakır, örneğin bir satış danışmanı yüksek raflara çıkıyor ağır eşyalar taşıyabiliyor. O yüzden işiniz bunu belirler, ağır bir işiniz ya da risk gerektiren bir işiniz yoksa, bir süre daha bekleyebilirsiniz. Karar sizlerin. Sevgiler :)