Şu insanları yargılamaktan vazmıgecseniz acaba ? Ben kimse icsin küpüne girsin diyemem elbet ama bunuda vicdana merhamete yükleyemem 3 cocuk annesiyim ilk bebegimde 18 yasindaydim daha sigara nedir bilmezdim kızım kafasında kroit pleksus kisti ile doğdu t yasına kadar 3 ameliyat oldu bademcik,geniz eti ve kulaklarında isitme kaybina baglı kulak tüpü takıldı. Ve kalbinde ufurum vardı 7 sene kontrole gitti geldi ufurumden. 2 cocugumda bi icmeye basladim daha da bırakamadım 8 gunluk bi bebegim var bu hamileleigim biyuncada ictim hatta b*kunu cıkarttim icerken sanki karnımı sigara doyuruyordu. Ama 2 oglumda da hic birsey yok sarılık dahi yok. Yani bu hastalıklar olan aksilikler sigaraya bağlanmamalı Rabbim yeter ki korusun içecek su versin. Bu arada kimse bana uymasın bırakabilenin elinden öperim ben beceremedim ama bir insana bu kadar vicdan yüklenmesine de karsıyım biz burdan icme vicdansız bebegini düşün gibi seyler soyleyince kimse sigarayı bırakmayacak aksine daha da strese girer insan neyse cok yazdimmm linçlere hazırım 💪💪