Arzuuuuu Kızlar 22 haftalik hamileyim 21 haftalıkken 4 gün hastanede kaldım ondan sonra bebegin hareketlerini daha az hissetmeye başladım sizde durumlar nasıl korkmama gerek var mı eskiden daha kuvevetli ve daha çok hissederdim şimdi hem az hem de kuvvetsiz
gamzedenizz Arzuuuuu bende 22+4yum bazen hic durmuyo harktleri bazende hic yokmus gibi bende arada korkuyrm biseymi oldu acaba die bu aradada gecmis olsun 🙏
yyhulya geçmiş olsun hastanede ne için kaldınız ben 22+3üm benim de bazı günlerde çok az hissettiğim oluyo bebişlerimiz küçük daha hemen kötü şeyler getirme aklına 😊
Arzuuuuu Apandist şüphem vardı onun için kaldım hastanede daha net hissediyordum geldikten sonra az olunca tedavi bebeğime zarar mi verdi düşünmekten alamıyorum kendini 😔
Efuli53 Arzuuuuu valla biz hastalanınca etkılenıyor bebekler bende 21haftalıgım ama son 1haftadır gribim oğlumda halsizleşti benle beraber. Eskisi kdr hareket etmıyo