Bir yıldır çoçuğum olmuyordu en son 15 nisanda regl oldum 9 mayısta tekrar regl olmam gerekiyordu benim reglime 10 gün varken kanamam oldu açık pembe şeklinde çok az az geldi sonra kahverengi lekelenme gibi oldu bende adetime 6 gün varken erken gebelik yaptım kan verdim ultrasona girdim çıkmadı negatif hepsi hatta doktor kistin ve iltihabın var dedi bende ona istinaden soğan kürü yaptım üç gün falan içtim onu yeşil çay biberiye vs sonra mide ilaçları içtim ve pazartesi günü röntgene girdim bugün de emarım vardı adetim üç gün geçti ara ara böyle geçikme yaşıyordum zaten olsaydı çıkardı kanda diyerek hiç önemsemedim ama adet olacak gibiyim sürekli afedersiniz gidiyorum lavaboya akıntım var yoğun şekilde birde aşırı derecede üşüyorum ayaklarım özellikle göğüs hassasiyetim var ama adet olacağım diye önemsemiyorum birde hislerim çok kuvvetli derim olsam kesinlikle anlarım diye dün kız kardeşim test almış geldi o benden daha heyecanlı bende inanmadığım için heyecan yok yine sonuç aynı diye öyle bir varım dedi ki minnoşum bana sonsuz şükürler olsun Rabbim isteyen herkese hayırla sağlıkla nasip etsin 🤲🏻 Asla ümitsiz olmayın erken testlere aldanmayın benim mucizem hepimize umut olsun ❤️🤲🏻