Hem özel hem devlet takipliyim 33+1 haftadayiz. İki haftada bir nst ye giriyorum ama devlet ve özel deki iki hafta arası boşluğa denk geliyor. Nerdeyse her hafta girmiş oluyorum. Her hafta olması sıkıntı yaratır mı? Gerçi böyle olunca da içim rahatlıyor riskli bir hamisligim var.