ilgihazaal Happpm trendyolda homamia saticisindan yaptirdim. Hemen de gonderdiler acikcasi baya memnun kaldim baskısı falan guzeldi. Fiyati da iyi. Filli bir model vardi ondan yaptirdim 🥰
ikiprensannesi__ Tugce0142 çok güzel ama.bu baskılar yıkanınca felan cikarmi acaba daha kullanmadan solarsa ya o yüzden bundan korkuyorum işlemeli istiyorum