Cananscs benimde sag tarafimda oluyor. Solda hic olmuyor diyebilirim. Ya karnimin ortasinda yada sagda futbol topu gibi orda oraya vuruyor kendini. Yeteeerr sıkıldıiiimm çıkarıiinn benii burdaaann der gibi :) 🙈🤣🤣🤣🤣 vallahi sag tarafimdan firlicak.diye korkuyom